Tack för den tiden hjärtat..

Jag trodde vi hade nått spc gumman ,, Men tydligen tog jag allt förgivet och trodde vi altdig skulle släppa taget om varran igen.. Allt känns så jobbigt nu när du gjort så här.. Trodde att en san vän aldrig svek.. Jag vet inte va fan du kallade våran vänskap men jag källade de iaf bästa vännen.. Blev så besviken , gumman jag älskade o älskar dig fortfarande <3!.. Men saker förendrades även vi .. Känslorna finns kvar för dig , utan varandra så känns allt så tomt .. De tomrummet bella lämnade eftersig blev fullt när vi var tsm .. Men nu står de tomt igen, allt känns kallt o helt värdelöst utan dig. Men jag tror inte jag kan förlåta dig för de här "/ tyvär gumman , de här är nog oförglömmligt.. Men jag glömmer aldrig bort dom saker vi gjort och allt som har betytt nått.. Åren har gått så fort , och tiden förendrats men du var min lifsglöd ******** <3.. Jävla skiiit , allt som vi hade var så specielt och jag vågade kanske inte förtstå elr se sanningen de enda jag såg var en framtig med dig .. Du gjorde en målnig o rengnig dag till solsken o varmt.. De här är något jag kommer minnas hjärtat.. Du har alltid en stor betydelse i mitt liv .. För allt som hänt har varit helt jävla UNDERBART <3!!!.. Men sånt händer väl..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag äre middag hos Farmor o Farfar ! SKOOOOOJJJHH jag ska nog vara med hanna.nilsson min tremenning typ hela dagen dåh.. Ska dit nu ,

Tack för kommentarerna angående Sebastian och kärleken !<3 Tacksåmkt!

Puss hej älskar er säkert.. Men glöm aldrig de här

** Man ska ALDRIG dömma en person genom utseeendet !.. VIKTIGT

::____________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

vad har din vän gjort?? tråkigt lät det iallfall! :(

2008-05-17 @ 13:26:03
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0