Sovit i systers lägenhet !.<3

Hejsan Hoppsan ..

Idag är allt så TOPPEN !!.. Jag vill verkligen ha en tröja jag hittat på Gina Tricot NUU !.. Den var så himla fin , Vit med rosett .. Troligen ska de bli ett avslutnings linne ( tunika).. Imorse kom jag hem från syrrans lägenhet , emma och jag sov där medans dom var borta .. Skönt att bo nära stan , men jobbigt att diska och hålla på .. När inte mamma elr syster sköter sånna grejer .. Men ack så diskade jag och vattnade blommorna ändå .. Det var nog inte riktigt så tråkigt som jag trott att de varit.. Men Emma och jag gick ner på stan och provade lite kläder och shoppade.. Jag köpte ett vitt linne på H&M och sen ett sånt där band till håret (kommer inte ihåg va de heter).. Sen gick vi till ICA och köppte mat och grejer .. Och sedan hem , och kolla på tv.. Här är en bild på min ÄLSKADE Emma Lubell <3 hon provade dom här kläderna och jag oxå fast i vitt .. Kika in vilken  SNYGGING inte sant????------>
image33
Älskar den tjejen skarpt asså ,, Emma om du läser de här vill jag att du ska veta att jag aldrig kommer släppa taget om dig .. Jag är så jävla lycklig tsm med dig .. Du är de första jag tänker på när ja vaknar och de sista jag tänker på innan jag somnar <3 4- EVER HONEY !.
_________________________________________________________________________________________

Här är en bild på mig med de vita linnet jag köpte  i lägenheten efter att ha vare på stan och ICA ---->
image36
Najs ,, he . .Näe ..SUDDIG !..Men  har ingen annan bild så den där få väl duga då *SUCK* ??.. Jag önskar att jag oxå hade lägenhet i precis de huset Mia o Robin har sin lägenhet i .. I LOVE IT !.. Och de är mitt i mot BIO:N :-D ... Det är ju toppen och nära stan , elr de ligger ju i stan men asså .. Nära affärerna då. Ni fattar säkert..Ni får höra mer sedan :) Kraaaam så länge dåååååh ;)♥♣

Kommentarer
Postat av: emma

ja du sofia gud va roligt vi hade när vi var hos din syrra:D

2008-05-14 @ 17:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0