Shiiiiiiiiiit =/

Hejdu :)

Jonas har fått ett betongblock på foten och går på kryckor .. Nooooot gooood !..De hände för någon dag sen, + att de vart sprickor och massa sår .. Uscha den stackaren!.. Jag har varit på Birsta City idag,, KUL KUL KUL.. Jag köppte 2 linnen elr toppar.. Ett vart uten band och ett vitt linne.. Nöjd faktiskt, jag köpte även örhänden och en ring som passade super bara till tunikan jag ska ha på avslutningen ,, rött och vitt.. Det är en klänning typ som går till knä:na och den har inga band.. Och ska leta ett par röda skor oxå , men vart ska jag leta då ?? gick till Din Sko men hittade inte ett skit där.. Så jag får väl kolla någon annan stans då .. Ska nog på stan elr birsta med emma på torsdag .. Blir nog mer shoppat då.. Var bara där ca1 timme idag med morsan ;- ) LOVE LOVE YOU !!.. Nu ska jag ner och kolla om de finns nått gott att dricka kanske red bull ? Vem vet ?:D 

Idag lockade jag håret .. så här såg de ut ----->
image41
 HA DE BRA <3
KRAAAAAAAAAAM ♥'
____________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

vad fin du är! Om du ska köpa skor kan du ju kolla på Sko punkten! Där är dom ganska billiga plus att man får köpa tre par och betala för två =)

2008-05-27 @ 20:20:46
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0