Olala .. Soo cute !

Hello everybody !..

Jag har inte skrivit på ett tag som ni kanske märkt redan.. Men nu ska jag verkligen FÖRSÖKA  skärpa mig med de.. Och hur nu de ska gå .. Har jag ingen aning om .. Menmen..

Ni kanske vet vem Sebastian Krantz är , han som var med på Talang 2008  , Iaf shit så snygg o söt kille asså .. Han har verkligen glimten i ögat han.. Mina ögon vill typ inte kolla nån annan stans än på bilderna på han.. Haha , när jag väl kollar på bilden fattar jag att de är kört x' ] hah .. Så kan de gå.. TYDLIGEN ..
FUCK DIG , AV SEBASTIAN KRANTZ ( MIN KÄRLEK )

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag gav dig två val och du valde ditt men...
så kom du tillbaka och jag trodde du var min men...
men detr är slut nuuu ooooh oooh ooooohh

Du är ingenting så snälla gå din väg
till alla gånger tar och säga vem du äÄär
för det är slut nuu woooaowh!

[REFRÄNG]

För alla gånger som du ljög för mig ooh...
för alla gånger som du skulle ljuga
för alla gånger som jag såg på dig ooh...
så har du önskat mig, men Fuck dig

för alla gånger som du ljög för mig ooh
för alla gånger som du skulle förklara
för alla gånger som jag såg på dig ooh
så har du önskat mig
men fuck dig [FUCK DIG!]
fuck dig...

[vers 1]

Det var en tid då jag var säker på att du var den
Då vi gick och du krossade mig igen
men det är slut nuuu ooohh [OOH!]
Vem är du nu ja är det du? ooh oh
Se vad du gör vad är det jag hör? ooh oh
Är du den person jag en gång älskaaaaaaat!?

[REFRÄNG]

[För alla gånger som du ljög för mig ooh
för alla gånger som du ljuga]
För alla gångeeeeer
[För alla gånger som jag såg på dig ooh
så har du önskat mig]
[men fuck dig] Ahhhh Aaaaah aaaaah aaaaaah...
För alla gånger som du ljög för mig ooh
för alla gånger som du skulle förklara
för alla gånger som jag såg på dig ooh
så har du önskat mig
MEN FUCK DIG!

[REFRÄNG]

(aaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaaah aaaaaaaah aaaah aaaaaaah.....)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag bara måste ha låtarna han gjort .. Så jävla bra .. Elr så äre bara för att han är snygg jag tkr dom är bra..? hmm , va tror ni då ??.. Här är en bild PÅ ÄLSKADE SEBBE <3 --------->
image38image39sötnooooos !! JAG ÄLSKAR DIG GULL !!


Oooooh shit jag tror jag blivit TOKIG fan .. Herregud..jag måste vila `?! tror jah .och drömma om sebastian !.. Hittar jag han inte i verkligenheten måsta han ju finnas i drömmarna ?? elr hur..

Iaf ha de bra för de har jag !.. KRAAAAM alla ni som läser om min kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

hehe ja killen är ganska söt.

2008-05-15 @ 08:21:27
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0