*Nilsson*Sofia*NY KATT I HUSET :)

Hejdu ♣

Nu har Molly systers katt även kallad Zingo´s unge och Pojkens syster ;-) ..Hon kunde inte vara inne katt längre för hon hade sån över energi , och behövde däför få vara ute .. Så nu har hon flyttat hit och stannar  nog här  så länge hon inte river huset , men de tror jag nog inte .. Man får verkligen hoppas på att allt går bra nu i fortsättningen så hon får stanna..Här har du en bild på GULLET men här var hon liten nu fyller hon och pojken snart 1 år oxå <3 -->image30
Jag förstår att ni tyckeer hon är söt ?   :-D
Här är en bild på min älskade berömda Jordgubb/Cheesecake kaka  :-) :-)♥
 ------>image31
Den va riktigt jävla gooooood asså :-D Mums !..Puss o hej ,

Nu ses vi om ett tag..

P.S jag och emma ska kanske på bio på lördag och sedan sova över i syrrans lägenhet som ligger mittimot bion.. MYSIGT :-D Haha , ska bli en riktig toppen helg !... PUSS PÅ RUMPAN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0