Jaha , fy faaaaaan :)

Hejsan Hoppsan <3 ..


Jag har kommit på att den här låten är så JÄVLA BÄST !! ---> Jason Mraz - I´m Yours  ... Riktigt bra faktiskt , och dessutom stor mening i hjärtat jag har då ♥ Men nu har jag oxå kommit på hur jobbigt de är att skriva blogg  "/ hah så bli inte förvånad om de går en vecka elr 2 imellan åt .. BRA NYHETER OXÅ , idag var jag på skolan och jag är frisk  NÄSTAN !.. Nu har jag bara för bannat ont i halsen !.. Men det är helt okej annars , så glad att skiten är över nu iaf.. Men nu börjar mamma bli lite snuvig ist !.. Slutar väl att hela familjen åker på en riktig förkylning men slår mig de lyckas dom nog inte med :-) Haha , jag hade nog 6 olika saker på samma gång.. Men idag känndes de VERKLIGEN att sommaren var påväg , varmt och skönt.. Molly jag Mathilda och Emma och Josse satt utanför skol dörren på trappan och solade ( dyrgade ) idag .. Förut ringde älskade syster <3 och frågade om jag ville sova över där från lördag- söndag medans hon var i stockholm och vakta lilla Molly asså katten !.. Och de är klart  att jag vill de , en hel lögenhet inne i stan är som en dröm för fan , istället för det här huset haha men för henne är ju de här en riktig flott villa men jag triv som fisken i vattnet både här och hos syster <3 .. Idag var jag på birsta oxå och shoppade lite grejer , bla.. en bikini överdel ljusblå och vit med ett litet silver hjärta som hängde ner på banden på ryggen .. Och sen vart det ett svart linne , bara nått som jag tyckte var skönt och billigt så de var lixom som ett fynd :-) haha , sen var de ju såklart Jordgubb/cheesecake kakan jag åt på IKEA , gud va UNDERBART god den var trodde inte de var sant , Haha riktigt god ..Först ett lager med typ degistive sen cheesecake sen ett lager med JORDGUBBAR och gele och lite vaniljsås så klart i en klick brevid .. Måste nog åka dit fler gånger och bara hoppas att det ska finnas kvar .. De fans i Passions frukt oxå den är säkert god den med .. Nu har jag kramp i fingrarana orkar inte skriva ett ord till känns de som..


Hejdå <3 Kraaaaaaaaaaaam ÄLSKAR DIG ( kanske ) ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

vad bra att du är frisk! :) Hoppas inte familjen åker på förkyldningen nu då!! vad gott det lät! :)

2008-05-05 @ 21:17:30
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Hanna Ådahl

Jag älskar oxå "im yours" jason marz

2008-05-06 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0