jag 12 år snart 26 maj !

Hej hej <3

Glömmde att skriva mer igår.. Menmen ;-)
idag har jag tänkt på att det bara är 4 dagar kvar tills jag fyller 12 år ..
Kul , jag LÄNGTAR .. Igår åkte jag till farmor o farfar med mamma o pappa ,,
Dom ska åka bort till gottland så dom ville säga grattis och så till mig nu , eftersom
dom är borta på min födelsedag.. Jag fick 300 av Ingrid o 500 av farmor o farfar !  :D
Tsm 800:- Vart så glad !.. Jag behöver ju köpa lite grejer till avslutningen ;) ...
Vi har avslutningen den 11 Juni .. Skönt att ha sommarlov i nästan 3 hela månader'!
ÅHH GUD SÅ SKÖÖNT !.. Jag längtar så , och självklart lyssnar jag fortfarande på
sommarpojkarna !..Så skön musiiiik nu till sommaren , elr va tycker ni??
En sak jag längtar mkt mkt mkt till är ju förstås Tranviken !..

Lista på 5 saker jag älskar på sommaren <3

1.Jag fylller år
2.Sommarlovet
3.Bada sola m.m på tranviken
4.Åka bort , lite överallt !
5.Rida

Jadu , sommaren är så härlig !.. Bästa tiden på året , nu efter kyla och snö vill
man bara ha sooooool !.. Här är en bild på Lillajag :-)
image40

TJEJ SOM VILL HA SOMMAR !..

Nu ska jag logga in på lunar och lägga in nya bilder på allt och ignetligem ingenting..

TACK FÖR KOMMENTARERNA ^^ <3 PUSS
____________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

ja sommaren är för underbar! Grattis i förskott! :-)

2008-05-23 @ 10:24:44
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0