FYLLER ÅR IDAG :D

idag är jag 12 år.. imorse ringde alarmel 06:30 jag lossades sova för jag hörde mamma o pappa nere :-D

Hehe , de vanliga då asså :-)  Jajjamen och tråta var det oxå och 1000:- bra med pengar nu har jag  2500:- så nu äre bara shoppa som gäller veckan lång ..Jag fick en låcktång av syster mattias och robin :) och ett halsband av Elin<3 Så fint hon hade braverat in jag älskar dig på det.. Tack !!!.. Jag tyckte det var roligt att få ett sånt minne lixom.. Det var en sån där , hjärta man kan öppna och lägga in 2 kort i .? om ni fattar ?.. Jag vart iaf jätte glad över allt,, ska noooooog träffa Elin.E nån mer dag nu i veckan elr nån vecka.. Blir nog en fika och shopping då .. I´m so happy ;-)

Allt var toppen .. Molly o mathilda o emma tycke håret vart fint.. jag klippte ju det och slingade det i hmm, lördags.. Hos Matilda mia´s kompis..KUL KUL KUL !..

nu ska jag kolla lunar en sista gång innan kvälls fikat :D blir nog glass och lite hallon =)
Hahah , gott gott gott gott !.. Hoppas allt är bara med ER som läser .. =)

puss puss <3♦♥

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

de va inte dåliga presenter du fick! Hoppas du hade en bra dag!

2008-05-27 @ 20:22:13
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0