allt mellan himmel o jord

Hejhej <3..

Idag har jag inte gjort ett skit , bara vare på skolan och jobbat ..Uscha så tråkigt de är !.. Idag fick vi göra nått prov IGEN ...... verkligen less på de.. Imorron ska vi ha ennu ett till !.. Fy fan ..  Jag somnade idag på en film lektion (opps) not good , men men .. De spelar ingen roll Mathilda o Molly väckte mig när den var slut så Monika (läraren) han inte se.. provet fick man inget betyg på men om man hade många fel skulle man få spc hjälp i just den sortens tal och uppställningar.. Jag hade absolut godkänt i de.. Bara typ 2 fel , men i Nationella Proven fick jag UNDERKÄNT !.. Less man bilr då !.. Ska få göra om hela skiten i 6:an , de är ju snart efter sommarlovet.. Skönt att bli skolans BOSS , haha nejdå !.. Bara skönt att känna den känslan att snart äre dax för 7:an men matten blir allt svårare.. Jag som redan tycker det är svårt? hur ska de gå nu då tro ??.. Skriver mer sen ska käka nu :-D


ÄLSKA  ER PUSS <3


_______________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

Hoppas du får ett skönt sommarlov =)

2008-05-22 @ 08:14:09
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0