STUUUDENT :D



Tjenare idag tar syster min studenten  :-D

Stolt är man väl då ;) ..
Hon ringde mig förut och var as packad.. Haha , undra hur de här kommer gå.. Ingen som vet men vi hoppas på bra ×']
Jag har precis sminkat mig och fixat håret.. Vart faktiskt bra för typ första gången,, synd var ju bara att mitt hårband skulle gå sönder nu när jag behövde de!!!.. Guud så less jag vart då , skulle kunna ha slått sönder de första jag såg som tex blommkrukerna ..Men då skulle jag nog fått städa upp jorden och de så , de sket jag i   xD .. Nu ska jag nog hitta på nått annat.. Orka sitta här och skriva , nej :) ..,, Ha de bra!

KRAAAAAM <3
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

==================================================================================================

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0