Stan o Mathilda.. <3

Hejhopp Gummisnopp :-D

idag vaknade jag med en riktig huvudvärk !.. Trodde jag var i himlen eftersom det va blommor ovanför mitt huvve men icke!,, det var några torkade rosor .. Och jag låg på golvet i en pöööl av vin.. Hahaha,  de här måste låta dumt..  Men det var "någon" som hade ställt ett glas vin på mitt rum, som jag råkade tappa ut i går *SMART* neej ... Men iaf jag torkade upp det , men .. Vin på ett trä golv är ingen hitt,, hah.. Från träfärgat golv till lilarött.tydligen torkade jag inte upp allt ....  Jadu syrran vart full men vart mest bara lite fnittrig och så, mattias jadu han vart nog lite på sniskan :-D .. Även så hans kompisar t.e.x Johan liden =)  Elr Vicktor  =)  .. Kvällen va helt okej ,, rolig .. Jag Rasmus och Emma satt och kollade på filmen Gone Baby Gone , jag matade Razz med tårta men haha inte i munnen , mest på kinderna och på näsan och så =) . . . HAHA , SÅÅ KUUUL =D Emma satt bara och tyckte vi var lite halv dum i huvve men skrattade satt hon inte kunde andas oxå =D haha, Jonas var oxå uppe och kollade på film ett tag.. men han tröttnade på oss ..
Mattias har brytit handleden ,, aj ='/ han hade ramlat på stan ,, hmm.. så går det när man dricker sprit ...Mathilda och jag har varit på stan och shoppat en massa grejer ,, jag köpte en svart  genomskinlig väska på Wedins rena fyndet den var skit fin , Mathilda köppte en vit likadan fast vit asså =) . Och en fiiiin svart låååång plånbok , mathilda köppte en blåå =) oxå jätte fin .. likadan fast annan färg =D. Sen vare lite smink och nesseserer på H&M     REEEEA xD .... Jag köppte många hello kitty grejer idag iallafall..OCH ALLT VAR ROOOSA , nu är jag tydligen galen i rosa.. Rosa nesseser rosa ögonskugga rosa flasker man kunde fylla med t.e.x tvål ,, och peelingen jag hälde i var oxå rosa , sen var det nått mer .. Allt i Hello Kitty ,  Hörs sen =)


PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0