Inatt ca 01.30 åker jag till Arlanda <3

Nu börjar de pirra ordentlligt , och saknaden efter alla vänenr och dom man känner kommer vara stor.. En vecka utan syrran och Emma Lubell och molly o mathilda är som en fisk utan vatten ..

Ja så känns det .. Bara så ni vet kommer jag nog att skriva dagbok även i Mallorca och jag uppskattar om ni skulle läsa ,det skulle vara roligt.. Dom har troligen dator på hotellet med internet så där kommer jag nog att sitta på kvällarna .. Kanske inte varje men så ofta det bara går.. Veckan kommer att gå fort som vinden.. Igår var det 25grader i skuggan på Mallorca , så jävla sköönt.. Jag vet inte om jag 100% har fattat att jag åker inatt , men så är det iaf.. Vi ska checka in kl 5-6 på Arlanda , och planet går ca 7.30 om de inte blir någon försening av någon orsak ,men de får vi hoppas att det inte blir =) . . . Emma Bårman är  på mallis nu så henne kommer nog att träffa och chilla på stranden och så med =D kul att det va någon i min ålder där iaf , Sussi Åslund är där och Elisabett som mamma kommer att vara med och pappa med deras killar.. Dom är en del av våran släckt kan man säga =) på mammas sida då . .    ♥  

Äre nått så riiiiiiing innan kl 8 imorgon .. Då sitter jag på flyget =')  
0768065341
JAG KOMMER SAKNA ER <3 !

BILD PÅ ALCUDIA STRANDEN <3 ------------------->Här har vi vårat hotel någonstans:D
BILD PÅ ALCUDIA STRANDEN <3--------->
Lite högre upp ,

HÄRLIGT ELR VADÅ ?? KOMMENTERA ?


Ha de så bra !! stora kramar // joyce = sofia =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0