Hej , nu har jag precis varit på avslutningen :)

Nästa år blir de 6:an då .. och flytt till vabacke oxå.. vi flyttar direkt efter lovet..
10 veckors sommarlooov!! skönt elr vadå ?.. Synd att de vart en så rengning dag idag !,
På avslutiningen och allt.. :'/ men imorgon tar SYRRAN studenten ,, huga vad tiden går fort.. Dom har verkligen rätt endel när dom säger "tiden går fort som vinden" om man tänker efter så gör de faktiskt det.. Jag vill ha lite tipps om vilket språk jag ska ta nu i 6:an .. Jag ville ha spanska men vi blir typ 20 i den gruppen orka så många i ett lite rum och en lärare.. Nej , elr ? är det värt att sitta och trängas och hojta efter hjälp?.. elr ska jag ta FRANSKA elr TYSKA ?.. Tyska har jag ju ingen andvändning av !?.. Och Franska ,, nja de låter så schhh -igt  !?.. Hah , och till slut Engelska , de kan jag ju redan ?.. Och jag vill knappast ha extra lektioner i något jag kan.. Men jag får hoppas på att jag kommer in i spanska gruppen iaf.. De har jag ju andvändning av ,, jag ska ju till Mallorca nu den 17:de .. skööönt , och säkert blir det fler gånger.. Min blogg hade flyttats till          publishme.se              så jag hittade inte min sida men nu har jag äntligen fått tag på mitt nya inloggnings lösen .. Dom flyttade det nog för att jag inte skrev nått på några veckor.. ONÖDIGT!.. varför ska dom göra det.. hur ska de gå när jag är i mallorca då ?..  Tas det bort då tro?.. Jag har ingen aning , vi får väl se.. Hoppas inte de,,iaf.. Den här blogg sidan var anurlunda upp till 100% jag fattar INGET =?

Mën det ska nog gå , :-)


Nu får ni ta och berätta nått som ni ska göra i somma:D

Orkar ni läsa de här kan ni lika gärna kommentera:D

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

haha!=) DU får hälsa mia å gratta henne på studenten!

2008-06-11 @ 20:00:35
URL: http://annakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0