Hej , de var ett tag sen ;)

Hej , nu är jag 12 och allt känns så jävla underbart ..

Äntligen är de sommar och loooov snart oxå !.. Allt är helt fantastiskt !..  Jag fattar inte hur allt bara kan kännas så toppen  , jag vaknar på morgonen och tänker fuckade skola .. Men när jag är där , kan jag både skratta och ha de super kul med mina underbara älsklingar... *

Nu på lördag ska jag och emma ha fest hos mig!!!.. SUPER KUUUUL ASSÅ .. hoppas jag att de blir iaf..
Allt är såååååååååå bra kan skriva de om och om igen !.. ++++ att jag och mamma och pappa ska åka till Mallorca den 17 Juni så jävla sköönt att lämna sweden ett taaaag och bara få njuta av solen :-D
Vi ska åka till hotellet : Spa Nuevas Palmeras !! Ååååh va härligt !
Jag går ut skolan den 11 Juni det är inte långt kvar nu !.. TOPPEN , jag längtar så !..

Här har ni lite info om Mallorca !      : -D

* Jag ska diiit <3
*Toppen ställe! jag lovar
*Hotell : Spa Nuevas Palmeras är ett av dom bästa hotellen
*På nuevas palmeras finns : morgon gym på en brygga som är ca:200m ut i vattnet , fina poler .Jätte fina stränder!
* I LOVE IT !
* Jag älskar dig = Te quiero

Ja så , nu vet ni allt om Mallorca :D haha ;-)
Lite iaf..

GLAD BILD PÅ EN GLAAAD SOFIA NILSSON <3    :)
image42

PUSS <3 ÄLSKAR ER ! RINGE ELR MESSA OM NI VILL KOMMA PÅ FESTEN : 0768065341 :D

P.SS bara dom jag känner !

Tack för alla kommentarer Anna Källman <3 Dagens topp-kommeterare
____________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

hahaha gud vad söt du är!:-) Hoppas ni får kul på festen!!! Och hoppas det blir bra på mallorca! Är avis!!

2008-06-04 @ 19:29:55
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0