Heeej sundsvall :D

Hej allihopa ..


Nu sitter jag i Receptionen , jag saknar er :'(
Jag får sitta vid datorn nu i 30 minuter , och jag ska spara ca 15 tills imorgon ..
Idag har jag Solat och badat , jag och mamma ser ut som negrar.. Hahaha
Men pappa är mer röd .. Jag är så himla förvåndad över att det finns åäö här i spanien :)
Hoppas ni har det bra där hemma och grattis på midsommar <3
Snart ska jag mamma o pappa dra å käka på Estrella de Mar där sussi mogge och elisabett och ove bor ..
Det är bufé där, det är oxå de här på vårat hotell men deras mat är lite mer svenskt .. Och mer bord och efterrätter och så =D   Mia Mattias och Emma om ni läser det här vill jag att ni ska veta att jag saknar er very much ='/
Ska bli kul att få träffa er igen .. Nej nu ska jag logga in på msn och spara tid tills imorgon det är dyrt med internet =)


Kraaamar från Mallorca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0